خدایا!ما را به حال خود رها مکن

    منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
تورا در بیکران دنیای تنهایان
رهایت من نخواهم کرد
رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود
تو غیر از من چه میجویی؟
تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟
تو راه بندگی طی کن عزیزا من خدایی خوب میدانم
تو دعوت کن مرا با خود به اشکی .یا خدایی میهمانم کن
که من چشمان اشک الوده ات را دوست میدارم
طلب کن خالق خود را.بجو مارا تو خواهی یافت
که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که
وصل عاشق و معشوق هم،اهسته میگویم، خدایی عالمی دارد
تویی زیباتر از خورشید زیبایم.تویی والاترین مهمان دنیایم
که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت
وقتی تو را من افریدم بر خودم احسنت میگفتم
مگر ایا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟
هزاران توبه ات را گرچه بشکستی.ببینم من تورا از درگهم راندم؟
که میترساندت از من؟رها کن ان خدای دور
آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را
این منم پروردگار مهربانت.خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی
به پیش اور دو دست خالی خودرا. با زبان بسته ات کاری ندارم
لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم
غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟
بگو جز من کس دیگر نمیفهمد.به نجوایی صدایم کن.بدان اغوش من باز است
قسم بر عاشقان پاک با ایمان
قسم بر اسبهای خسته در میدان
تو را در بهترین اوقات اوردم
قسم بر عصر روشن ، تکیه کن بر من
قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور
قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد
برای درک اغوشم,شروع کن,یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد

 




نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت20:07---20 آذر 1393
هو العشق
جسم و روحم باحرم گشته عجین
حال و روزم با غمت گشته غمین
این سه جمله خواب شبهای من است
کربلا... پای پیاده... اربعین .یا حسین ادرکنی.


rezahp
ساعت21:35---15 آذر 1393
سلاممم . خوبین مریم خانم .؟
نیستین...!؟ تقدیم به شماا
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$

پاسخ:سلام آقا رضا! خوبم ممنون از حضورتون...


رضا
ساعت19:13---15 آذر 1393
سلام مریم خانم با اجازتون یک دونه از عکسای
زیباتون را کپی کردم حلال کنید
پاسخ:خواهش می کنم...صاحب اختیارین شما...


rezahp
ساعت22:40---12 آذر 1393
مر3ی که اومدین..

rezahp
ساعت15:35---12 آذر 1393
سلام .
مریم خانم اپم منتظر نگاه مهربونتون هستم. خوشحال میشم بیباین .
بهترین ها رو براتون ارزو می کنتم.
پاسخ:مرسی از حضورتون...


Kh
ساعت14:13---11 آذر 1393
خـــــــــــدایا "شـــــــــفا" یعنی تــــــــو.... 

وقتی "تـــــــــو" در دلــــــــــــم نباشی 

"مـــــن" مجموعه ای می شوم از "دردهــــــــــا"
پاسخ:بسیار زیبا!!!ممنونم.


mace
ساعت6:13---11 آذر 1393
من فقط اين قسمت رو شنيده بودم ،
؛؛ شروع کن,یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من ؛؛
چرا چشمهاى غمدار را دوست داره
نميشه يه انسان باشادى بنده خوبى باشه؟

پاسخ:سلام...منظور چشمهاییه که اشک شوق بریزند نه اینکه دوست داره چشمها غم داشته باشن...حدیث داریم که خداوند دوست داره بنده ش رو بیشتر در حالت سجده ببینه اونهم در حالی که اشک شوق تو چشماش باشه از شوق دیدار معشوق(خداوند)...بیشتر از این در تخصص من نیست .امیدوارم که متوجه منظورم شده باشین...ممنونم از حضورتون.


rezahp
ساعت0:35---11 آذر 1393


rezahp
ساعت19:54---10 آذر 1393
لایککک خیلی قشنگ بود......
تمام مزرعه کافر صدایش می زدند
گل آفتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود.
ارزو می کنم تو این روزای سرد زمستونی هوای دلتون بهاری باشه..
پاسخ:ممنونم از دعای قشنگتون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:بنده,خدا, | 20:34 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.